Friday 9 September 2016

HATE + NOCTEM - On European Tour in December!

NeKroNews

NOCTEM | HATE
COUNTRY: SPAIN | POLAND
GENRE: BLACKENED DEATH METAL



EUROPEAN TOUR WITH HATE AND NOCTEM IN DECEMBER!
[2016.09.09]

Iberian extreme metal outfit NOCTEM and Polish extreme metal act HATE will be Touring Europe once again after 6 years!
NOCTEM are extremely proud to announce their first European Tour presenting the new album "Haeresis" in December of this year.

HATE + NOCTEM + GUESTS Dates as follows:
01/12 – Barcelona (Sp)
/ Upload.
02/12 – Oviedo (Sp)
/ Franel Rock.
03/12 – Vigo (Sp)
/ Transilvania pub.
04/12 – Irun (Sp)
/ Tunk.
07/12 – Brescia (It)
/ Circolo Colony.
09/12 – Oberhausen (Ger)
/ Helvete.
10/12 – Havirov (Cz)
/ Club my Rocket.
11/12 – Lille (Fr)
/ El Diablo.
12/12 – London (UK)
/ Boston Music Club.
13/12 – Glasgow (UK)
/ Audio Glasgow.
15/12 – Derby (UK)
/ The Hairy Dog.
16/12 – Plymouth (UK)
/ The Junction
18/12 – Roterdam (Nl) /
Baroeg.

More info coming soon, stay tuned ...
https://www.facebook.com/HATEOFFICIAL/  @hateband
https://www.facebook.com/noctemofficial @noctemofficial

Organized by Loud Sound Group. In collaboration with Art Gates Records and Kivents
Prosthetic Records NeKronos Promotion HELL


NOCTEM "The Submission Discipline" videoclip from the new album "Haeresis":
https://youtu.be/wOKlj5VFp40




HATE "Valley of Darkness" videoclip from the band latest album "Crusade:Zero":
https://youtu.be/WNMFnW34F-0



More info about HATE band at the following Links:
OFFICIAL SITE: HTTP://WWW.HATE-METAL.COM 
YOUTUBE CHANNEL: HTTP://WWW.YOUTUBE.COM/HATEPOLAND 
FACEBOOK PROFILE: HTTP://WWW.FACEBOOK.COM/HATEOFFICIAL 

PRESS CONTACT: MONA.MILUSKI@NAPALMRECORDS.COM

BOOKING / CONTACT [EUROPE]:
EUROPE: laudi@rtn-touring.com
OUTSIDE EUROPE: info@theflamingarts.eu
POLAND: sophiria.management@gmail.com

----

More info about NOCTEM band at the following Links:
OFFICIAL SITE: HTTP://WWW.NOCTEMOFFICIAL.COM
OFFICIAL FACEBOOK: HTTP://WWW.FACEBOOK.COM/NOCTEMOFFICIAL 
OFFICIAL YOUTUBE: HTTP://WWW.YOUTUBE.COM/NOCTEMBAND 
OFFICIAL INSTAGRAM:
HTTP://WWW.INSTAGRAM.COM/NOCTEMOFFICIAL
OFFICIAL TWITTER: HTTP://WWW.TWITTER.COM/NOCTEMOFFICIAL 

GENERAL CONTACT: NOCTEMBAND@GMAIL.COM
GENERAL MANAGEMENT & BOOKING WORLDWIDE:
THE FLAMING ARTS AGENCY
INFO@THEFLAMINGARTS.ORG 
HTTP://WWW.THEFLAMINGARTS.EU

No comments:

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.